LIDL HRVATSKA predstavio internetsku stranicu LUPILU.HR

Za portal namijenjen mladim obiteljima pišu renomirani stručnjaci

Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je danas svoju internetsku stranicu lupilu.hr, namijenjenu prvenstveno mladim obiteljima. Portal je zamišljen kao mjesto koje će okupiti sve informacije o Lupilu ponudi, ali i stručnjake koji svojim savjetima roditeljima s malom djecom mogu pomoći u izazovima s kojima se susreću odgajajući svoju djecu. Za lupilu.hr pišu renomirani stručnjaci u svojim poljima, kao što su magistar nutricionizma Nenad Bratković, prim.mr.sc. Giovana Armano dr.med. spec. pedijatrije, prim.dr.sc. Nives Pustišek dr.med.spec. dermatologije i venerologije, subspec. dječje dermatologije i prim.dr.sc. Ulla Marton dr.med. spec. ginekologije i opstetricije.

Internetsku stranicu lupilu.hr predstavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković, u društvu troje stručnjaka koji će pisati za web – mag. Bratkovića, dr. Armano i dr. Pustišek, dok je događaj moderirala voditeljica i glumica Doris Pinčić Rogoznica. Predstavljanju weba su prisustvovale poznate mame i njihovi mališani – Ella Dvornik, voditeljice Nevena Rendeli Vejzović i Antonija Stupar Jurkin, glumica Petra Kurtela te brojne mame blogerice s djecom. Uzvanici su imali priliku i razgledati Lupilu prehrambene proizvode, asortiman za njegu i higijenu te preslatku malu odjeću i obuću.

Osim pokretanja nove stranice, Lidl Hrvatska nedavno je cijeli svoj asortiman za malu djecu okupio pod brendom Lupilu, kako bi kupcima još više olakšao snalaženje i učinio svoju ponudu za najmlađe još prepoznatljivijom. Lupilu tako obuhvaća različite prehrambene i neprehrambene kategorije, kao što su prehrana za bebe i djecu, proizvodi za njegu i higijenu, odjeća, obuća, posteljina i drugi tekstilni proizvodi, igračkice i mnogi drugi proizvodi. Kada je riječ o hrani, ponuda uključuje i bio kašice različitih okusa, koje mališanima jamče provjerene, hranjive sastojke. Također, ovi se proizvodi u Lidlovim trgovinama mogu pronaći po izuzetno pristupačnim cijenama.

Teme koje će se obrađivati na lupilu.hr bit će uistinu zanimljive i aktualne, a bavit će se zdravljem, razvojem beba i djece, prehrane, higijene, odjeće…svega onoga s čime se susreću roditelji kada u njihove živote uđe slatka mala prinova. Provjerite i sami na www.lupilu.hr

O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 30 zemalja širom svijeta te trenutačno ima oko 10.500 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima oko 260.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.
Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa je najveći trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2017. generirala prihod od 96,9 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 97 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.

www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

Podijeli objavu