Da bebe znaju surfati posjetile bi svezabebu.hr

Novo iskustvo kupovine

Nova godina, nove zanimljivosti – donosimo vam malo više detalja o novom hrvatskom baby web shopu svezabebu.hr, stranici koja će vam se svidjeti na prvi pogled. Pastelne boje, dizajn jasnih i jednostavnih linija odmah na prvu odaju dojam da se radi o profesionalno odrađenom poslu u kojem se pazilo na svaku sitnicu. Ako se tome doda jednostavnost sučelja i kupovine, jasno je da će na ovoj trgovini bez puno muke kupovati i oni koji nisu toliko vični online kupnji.

Iz svezabebu.hr kažu da je to tek početak onoga što je njihov krajnji cilj, a to je dovesti iskustvo online kupovine dječjih proizvoda u sasvim novu dimenziju. U svijetu u kojem je preko interneta sve na dohvat ruke i instant, kažu da nema razloga da ne bude tako i s kupovinom fizičkih proizvoda.

Puno je velikih planova pred ekipom iz svezabebu.hr, ne otkrivaju previše, ali kažu da su planovi veliki i ostvarivi – a ponajprije su u domeni poboljšanja korisničkog iskustva u online kupovini i odnosu s klijentima za što tvrde da nema razloga da ne bude uvijek i svugdje u realnom vremenu.

Ponuda

Kao što i sami naziv web trgovine kaže, u ponudi se nalazi uistinu puno različitih proizvoda za bebu i roditelje, praktički sve što vam za vašu bebu i treba.

Široka je ponuda različitih modela dječjih kolica, poznatih proizvođača kao što su Maxi Cosi i CAM, a osim kolica imaju i dječje autosjedalice za različite uzraste. Cijene su svakako konkurentne i uvijek se nađe pokoja akcija. Gledajući njihovu ponudu Tiny Love podloga za igru poželjeli smo se i sami zabaviti.

 

Blog je malo drugačiji od onog na što smo navikli, fokusiran je prije svega na informiranje o brandovima i korisne savjete za svakodnevno roditeljstvo. Volimo njihove objave jer su informativne i zanimljive.

Vizija

U svezabebu.hr kažu da su posebno ponosni na svoj više-kanalni pristup kupcima, dostupnost na različitim komunikacijskim kanalima kao što Facebook stranica, Instagram profil i direktnim komunikacijskim kanalima. Ponosni su kažu na personalizirani pristup prema svojim kupcima, dostupnost za pitanja prije, tijekom i nakon kupnje proizvoda, kao i na razinu usluge koju pružaju svojim kupcima. Posebna važnost pridaje se ugodnom iskustvu prilikom kupovine i jednostavnosti samog procesa.

Na pitanje o trendovima u rastu online potrošnje, kažu da je to razumljivo i očekivano, a da je na svima onima koji se žele baviti online trgovinom zadatak da korisnicima pruže bolje iskustvo. Koliko je u običnim fizičkim poslovnicama važno imati dobre i informirane djelatnike, toliko je u online trgovinama važno pomoću tehnologije pružiti korisnicima isto ili bolje iskustvo koje mogu konzumirati iz udobnosti vlastitog doma.

Cilja im je, kažu, ne da slijepo prate trendove, već da kreiraju trendove na svezabebu.hr

 

 

Podijeli objavu