Kako se zdravo hraniti na poslu?

Podne je. Miris pržene hrane počinje se širiti uredom, iz dana u dan, točniji od najpreciznijeg sata. Planovi o zdravoj prehrani i danas padaju u vodu? Ne nužno. Donosimo vam nekoliko najvažnijih savjeta kako odoljeti praznim kalorijama i nahraniti i tijelo i mozak nutrijentima koji vam trebaju za normalno funkcioniranje.

Planiranje

Važno je barem dan prije isplanirati što ćete jesti. Uvijek imajte „recepte za žute minute“ kada se svi planovi o kuhanju izjalove i dođete kasno s posla i zadnje što vam pada na pamet je zabarikadirati se u kuhinju. U takvim situacijama dobro je uvijek imati u pričuvi povrće za salatu,tunu ili odmrznuta pileća prsa. Ako ste doista planirali dan ranije, pileća prsa su u frižideru i za baciti ih na tavu i zamirisati stan treba vam doslovno 5 minuta.

Kada postanete pravi majstor u planiranju moći ćete tjednima unaprijed isplanirati kupovinu trajnih namirnica, pa će biti dovoljna jedna kupovina tjedno kako biste obnovili zalihe voća i povrća. Vrijeme koje možete potrošiti na šetnju do pekare, kupovine superzdravog bureka i povratak na posao je dovoljno da skuhate zdrav obrok. Ponesi obrok na posao i uživajte u ukusnom i zdravom obroku bez aditiva, dodanih šećera i viška masnoće.

Doručak

I vrapci na grani znaju da je doručak nezamjenjiv obrok, pa svejedno pri restrikciji kalorija najčešće izbacujemo, potpuno neopravdano, ovaj obrok. Uz to, glavno opravdanje je nedostatak vremena. Ako doručkujete na poslu, to će vjerojatno biti pecivo usput kupljeno u pekari. Preduhitrite mašti da se rasplamsa i doručkujte zdravo već kod kuće. Zobene pahuljice, svježi sir, pureća šunka uz dodatak povrća ili šareni smoothie, u vašoj kuhinji izbor je puno bogatiji i zdraviji nego u pekari.

Ako prvi obrok pojedete prije izlaska iz vašeg doma, mnogo će lakše biti odoljeti svim nezdravim napastima koje vas okružuju.

Tekućina

Žurba, sastanci i ludnica na poslu često dovode do toga da tek pred kraj dana primijetimo da nismo unijeli gotovo ništa tekućine u organizam. Neka vaš izbor bude voda. Osim što je prijeko potrebna vašem tijelu za normalno funkcioniranje i izbacivanje otrova, voda će pomoći djelomično zavarati osjećaj gladi.

Dovoljna količina tekućine pomoći će vam smanjiti unos kave. Pokušajte barem jednu kavu zamijeniti i zelenim čajem.

Ako rijetko osjećate žeđ, najbolje je uvijek na radnom stolu imati bočicu vode koja će vas podsjetiti na redoviti unos tekućine.

Zdrave grickalice

Bez obzira na zdrav doručak, ručak i dovoljan unos tekućine, još uvijek postoji prostor gdje možete zabrljati, a to je između ta dva obroka.

Da, osjećat ćete glad i uz sve ove savjete, pa je dobro imati zdravu opciju i za ove trenutke napada gladi. Kako ne biste posegnuli za čokoladom s koleginog stola ili sokom koji je prepun šećera iz frižidera, uvijek imajte uz sebe sušeno voće ili orašaste plodove koji su pravi spas u ovim situacijama. Kada se potpuno zaljubite u osjećaj koji dolazi uz zdravu prehranu, razmislile o kućnoj izradi energetskih pločica koje možete prilagoditi svom ukusu.

Podijeli objavu